Alla inlägg under september 2014

Av Malin - 30 september 2014 19:46

Nu sitter jag i soffan med mamma och myser framför tvn. Vi ska kolla på svenska Hollywood fruar haha:-))
Vi var på rusta förut och handlade lite också, jag ska ju flytta ihop med min älskade linus så det är en hel del som behövs inhandlas! Så kuuul!
Imorgon är jag ledig också, ska gymma och fylla på hemma med lite frukt och gott:) puss på er

Perfekt mellanmål, yum!

Av Malin - 30 september 2014 16:44

Beställde ju ett bigpack av fitnessgurus nudlar, de innehåller inga kolhydrater, inget fett och inga kalorier. Gjorde en wok till med grönsaker,röd curry och kokosmjölk. Var faktiskt riktigt gott! Perfekt när man vill göra någon enkel lunch och samtidigt äta något nyttigt. Ni borde prova!!

Av Malin - 30 september 2014 14:41

Fick detta paketet hemskickat nyligen, det innehåller fitnessnudlar,aminosyror och lite annat. Ska också testa dag/natt fettförbrännings tabletter, får se om det kan vara nått! Alltid kul att hämta ut saker från posten tycker jag, som mini-julafton:)

Wie

Av Malin - 30 september 2014 14:37

Haallå på er, hoppas ni haft en bra helg! Jag är ledig så har precis gymmat, så skönt! Igår var jag på Ullared och handlade massa grejer med mamma, hon har opererat sin fot så jag fick köra runt henne i en rullstol haha!! Idag står inget speciellt på schemat, kanske ska med linus och kolla gais senare, får se lite. Hoppas ni har en skön dag i detta underbara väder!

Fick inviga mina nya träningsbrallor idag! Vägde mig också, har gått ner 1 kg sen jag tog tag i träningen ordentligt. Kul med lite framgång hehe! Har dock en bit kvar till mitt mål men jag kämpar på:)

Av Malin - 28 september 2014 13:20

Hallåå på er:) allt bra? Allt är fint med mig, hade en sån lyckad kväll igår med mina fina tjejer. Vi gjorde en beställning på 13 familjepizzor och köpte godis/läsk för 400kr haha! I slutet av kvällen satt jag,jazze,Alina,ebba&matilda och prata om andar/spöken. Sjukt läskigt men spännande när folk berättar om vad som har hänt dem. Tror ni på sådant?
Jag tror inte på spöken men jag tror på andar. Har själv varit med om läskiga saker hemma som inte kan hända av en ren slump. Tror absolut på ett liv efter detta:) lite småscary att prata om sånt här haha så vi byter ämne! Nu är jag påväg in till stan för att träffa min saknade lollo, vi ska nog strosa runt på stan och kanske ta någon fika. Sedan blir det träning mellan 17-21 i berghalla.
Här är dagens klädsel iallafall :))

Jacka-lager 157
Jeans-gina tricot
Väska-scorett
Skor-air max
Tröja-gina tricot

Av Malin - 27 september 2014 09:28

Jisses va denna dag är fylld med cheerleading, jag vaknade nu och åt precis frukost. Ska snart iväg till gymmet! Därefter är det träning i berghalla med mina tjejer 12.30-17.30 och sedan ska vi ha lagkväll! Myyys, vi tänkte köpa pizza och bomba med godis hehe.
Här är bild på lite nya behövligheter jag köpt:)

Frulleeee

Av Malin - 26 september 2014 15:15

Åt lunch för en stund sedan med mamma,pappa och anna. Gottgott! Har också städat lite i min bh-låda och rensat undan dom fulaste haha. Ska snart rensa den igen och sälja av samt köpa nya! Kommer bara bli bh:s med glitter på, är helt såld på glittriga saker hehe..Annars dåå, har precis storhandlat mat med pappa. Ska köpa ett par urbanears nu och sedan hämta ett paket åt mamma. Hoppas ni får en fin dag!

Av Malin - 26 september 2014 11:17

En bra start på dagen börjar med träning och en god frukost. Denna bilden är dock från igår, jag och linus åt på zenit i Majorna innan jobbet. Gott! Nu ska jag tvätta mitt hår, sedan träna. Tänkte visa er lite nya inköp senare också. Stay tuned! Puss

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards