Direktlänk till inlägg 28 september 2014

Todays

Av Malin - 28 september 2014 13:20

Hallåå på er:) allt bra? Allt är fint med mig, hade en sån lyckad kväll igår med mina fina tjejer. Vi gjorde en beställning på 13 familjepizzor och köpte godis/läsk för 400kr haha! I slutet av kvällen satt jag,jazze,Alina,ebba&matilda och prata om andar/spöken. Sjukt läskigt men spännande när folk berättar om vad som har hänt dem. Tror ni på sådant?
Jag tror inte på spöken men jag tror på andar. Har själv varit med om läskiga saker hemma som inte kan hända av en ren slump. Tror absolut på ett liv efter detta:) lite småscary att prata om sånt här haha så vi byter ämne! Nu är jag påväg in till stan för att träffa min saknade lollo, vi ska nog strosa runt på stan och kanske ta någon fika. Sedan blir det träning mellan 17-21 i berghalla.
Här är dagens klädsel iallafall :))

Jacka-lager 157
Jeans-gina tricot
Väska-scorett
Skor-air max
Tröja-gina tricot

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 oktober 2014 15:54

Hej igen på er! Har inte bloggat på ett tag pga lite personliga skäl. Tänkte iallafall kika in nu och visa er lite nytt i min garderob! Blev ett par URSÖTA skor från Jennie ellen samt en stickad tröja från zara. Nu ska jag jobba! Ha en fiin torsdag ...

Av Malin - 10 oktober 2014 15:27

Av Malin - 7 oktober 2014 12:23


Skulle gärna ha på mig detta en höstdag som denna! Jag är på jobbet nu och vi har det SÅÅ kallt här, satt och åt lunch med jackan på hehe.. När jag druckit upp min varma choklad skall jag stå i kassen en halvtimme sedan blir det varuplock, skönt:) e...

Av Malin - 5 oktober 2014 21:50

Har varit på jobbet hela dagen så här kommer en liten uppdatering på vad jag sysslat med hehe.. Igår var jag hos min älskade Mathilda med Isabella,Rebecca,Frida, Gabriella och amanda. Vi åt tapas och sedan frukt doppat i choklad till efterrätt, myskv...

Av Malin - 3 oktober 2014 18:44


Finally är denna dagen över! Nu ska jag hem till linus och äta hemma-gjord hamburgare, gott! Hoppas ni har haft en fin fredag babes! ...

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards