Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin - 30 augusti 2014 21:31

Tog en fika på espressohouse nu innan bion, blev såklart chailatte som jag alltid dricker, älskar det! Nu är det movietimeee puss!

Av Malin - 30 augusti 2014 16:21

Skulle inte tackat nej till dessa kläderna kan jag ju säga iallafall hehe.. Annars då? Haft en bra dag? Jag kom hem ganska nyligen. Tog mig ett bad och nu ligger jag i soffan, kommer typ somna snart haha. Ska äta middag hos linus snart sen blir det biomys. Hoppas ni får en fortsatt fin heeelg :)

Av Malin - 30 augusti 2014 15:31

Såg nu att jag inte fick med bilden på jeansen jag skrev om i inlägget under! Här är dem iallafall:))

Av Malin - 30 augusti 2014 08:24

Detta är med på min wantie lista nu hehe, ska nog köpa det när jag får min nästa lön om det finns kvar. Skorna kommer från air step, jeansen från just R och väskan från campomaggi.

:))

Av Malin - 30 augusti 2014 08:17

Godmorrooon goingar, är uppe med tuppen igen haha. Ska iväg på tränarkickoff! Det serveras frukost vilken är helt perfekt då jag hatar att sitta hemma och äta någon tråkig frulle. Jag hör av mig senare! Poss

jacka-belstaff
jeans-Jfour
tröja-hm
skor-zara

Av Malin - 29 augusti 2014 18:48

Om inte detta är världens snyggaste jacka så vet jag inte vad haha. Its finally mine! Har letat efter denna så länge, den tillverkades bara i några få antal så jag är i himmelen nu att jag äntligen hittat den!
Nog pratat om jackor haha, jag kom precis hem från Liseberg och det var grymt!!! Speciellt helix, den var helt galen, jag och linus satt och skrek nonstop hehe.. Vi har gatufest här nu hos mig, tänkte bara äta lite sen åker jag nog till kristin och hänger där. Hoppas ni får en mysig kväll! Kramiis

Av Malin - 28 augusti 2014 22:29

Nu är det läggdags, ska bli så skönt haha. Är galet trött från jobbet idag, sen spenderades det ju två timmar i berghalla(aka mitt andra hem haha). Vi fick prova team Sweden dräkterna också, hur najs?
Imorgon blir det Liseberg med pojkvännen, längtar som ett litet barn haha!! Naaatti

Av Malin - 28 augusti 2014 17:24

Hur snyggt är det inte med mattsvarta naglar? Mitt favvonagellack nu! Köpte ett svart vanligt nagellack på hm, även ett top coat så det blir matt färg istället för glansig. Har haft det nu 2-3 dagar så det börjar ramla av, jag kan verkligen inte ha nagellack som håller längre än så? Är det lacken det är fel på eller mina naglar haha? Har provat lack från hm,chanel,dior,åhléns,opi.. Aa allt haha, inget håller längre än 2 dagar sen börjar det flikna av liksom.. Menmen så är det! Älskar iallafall mattsvarta nailz!

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards