Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Malin - 2 augusti 2014 22:09

Hej på er! Jag är helt slut efter denna jobbdagen haha.. Mötte iallafall upp min saknade Lollo och åt lite gott! Sen gick jag och linus på bio. Är inte
På något direkt blogghumör då det hänt lite privata saker. Hoppas ni haft en fin dag goingar

Av Malin - 2 augusti 2014 07:41

Tänkte göra ett sånthär kul inlägg nu när jag är påväg till jobbet! Ska jobba till 18.30 idag.. Sjukt långt pass men man får härda ut! Hellre det än skolan iallafall;)
på bilden nedanför:
-Har två bronzingpuder, ett från bodyshop och ett från Apoteket. Har den från bodyshop när jag inte är så solbränd som typ nu:(
-läppbalsam, från Apoteket. Den är SÅ bra. Ger en perfekt rosa nyans också.
-coverstick, från Apoteket. Perfekt att täcka porer/finnar osv med.
-puderborste, från Apoteket.
-mascara, från estée lauder. Köpte denna på flygplatsen påväg hem från London. Mina fransar blir sjukt långa! Love it!
-mascaraborttagning, från estée lauder. Har denna för att min mascara är vattenfast, perfekt storlek att ha med i väskan! Fick den i present av min Mami.
-mineralfoundation, från body shop och pensel till den från samma ställe:) köpte också denna på flygplatsen, eftersom jag har väldigt röd hy ofta behöver jag något som täcker bra. Har denna under pudret:)

outfit för idag:
Jacka från zara(nyinköpt!!)
Jeans från met
Skor från primemark
Tröja från diesel

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards