Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 31 juli 2014 16:48

Är på Ikea nu, ska inhandla lite viktiga
saker till hemmet haha! Här har ni en bild på mina nya dojjor jag fyndade för 70(!) kronor och lite london-shopping. Lägger ut bättre bilder sen!

Av Malin - 31 juli 2014 11:50

Hej på er! Nu är jag hemma, har inte haft något internet när jag varit i London så bloggen har stått tom. Sitter och äter frukost nu, kommer fota all shopping sen! Puuss

Av Malin - 28 juli 2014 12:58

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott:) jag vaknade för ett tag sedan, har varit ute och gått med min vovve. Tog mig en dusch precis och ska snart dra mig mot stan, det är biotime! Ska se draktränaren haha, älskade första filmen så hoppas att denna är likabra. Annars så står bara packning på schemat idag, åker ju ikväll! Som jag längtat:) hoppas ni får en fin dag!!

Av Malin - 27 juli 2014 21:00

Här är min nya väska! Love it:) den är perfekt i storleken så man får plats med det viktigaste, till utgång eller till vardags. Den kostade 350kr och finns på scorett! Nu ska jag ha en myskväll framför tvn. Puss!

Ingen outfit bild idag haha, har bara gått runt i myskläder!

Av Malin - 27 juli 2014 17:13

Nu är jag hemma, jag och mamma ska ut på en halvtimmes PW nu. Sen blir det grillat med familjen och pojkvännen! Har gjort en supersmoothie som är så god och nyttig!
vad jag har i:
-1 banan
-1 kiwi
-1 persika
-2 passionfrukter
-proteinpulver
-vaniljkvarg
-lättmjölk
Mums!!

Av Malin - 27 juli 2014 12:13

Nu är vi påväg för att hämta hem min lilla älskling molly! Som jag saknat henne! Det tar ungefär 1,5 timme dit men jag älskar att åka bil, tycker det är mysigt och skönt på något sätt haha:) köpte min en ny väska när jag var på stan förut, visar bild på den sen! Puss sålänge

Av Malin - 26 juli 2014 19:40

Hej på er! Skrev ett inlägg tidigare idag men det har tydligen inte kommit fram!? Fattar ingenting? Iallafall, min dag idag har varit lugn. Har varit hos linus och firat hans födelsedag i efterskott. Sedan såg vi gais matchen på Ullevi! Nu är vi hos mig och har precis ätit thaimat. Förresten jag skall ju till London på måndag och kan inte vänta tills jag får visa er all shopping! Wohooo längtar:D puss på er

Av Malin - 25 juli 2014 16:21

Nu är jag klar! Det blev två tatueringar, är så nöjd! Den på handleden står det "Mommy&Daddy" och de romerska siffrorna på mitt bröst står för min bror.
Nu ska jag hem och sova, är så trött! Kanske kolla lite PLL avsnitt.. Ha en braa dag:)!!

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards