Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Malin - 15 juli 2014 18:09

Sitter på jobbet, njuter av en kaffe och choklad, man får passa på när det är gratis hehe:) slutar om 2 timmar! Woopwop

XXL

Av Malin - 15 juli 2014 13:29

Tog en PW till solariet för en stund sedan, åt därefter en god frulle och nu är jag och linus på stadium xxl och handlar lite. Har på mig mina nya skor från Cypern idag:)

Av Malin - 15 juli 2014 10:53

Jag glömde ju göra top 10 favoriter i garderoben igår! Här kommer de iallafall:) haha detta var sjukt svårt att välja ut! Har stått och klurat riktigt länge, får typ ha en top 30 istället hahaha så fler kommer med!

Mina skor från ldir (stavning?) fyndade ju dem på fioruccis rea, så värt :)

Min skinnjacka från river Island, köpte den när jag var i London. Inte för att jag behövde en till skinnjacka men var tvungen att köpa den!

Jacka från Ester Eleonora, köpte den i våras tror jag och ångrar mig inte en sekund, jag som älskar glitter också hehe

Mina met-jeans. Har spanat på dem båda länge och sen när de hamnade på 50% rea var det givet!

Mina air max. De absolut skönaste skorna jag äger! Har tränat i dem och jobbat i dom och de är snygga till allt. Får skaffa mig ett till par :)

Min campomaggi väska, så otroligt snygg, älskar färgen! Måste använda den mer än vad jag gör nu:)

Mina gienchi sneakers, dessa har jag suktat efter SÅ länge, de har varit slut precis överallt:( sen såg jag en tjej på bloppis som sålde dem och nu är de finally mine!!

Shorts/kjol från zara. Min favorit affär är utan tvekan zara. Många har ju dessa men I don't care, så snygga och sköna:) har även i vitt och kornblått så jag kan ha dem närsom haha

Min fjäderklänning, vet inte vilken affär den kommer ifrån. Måste se till att använda denna mer, love it!

Sist men inte minst, min saga fox päls. Hur mysig som helst. Köpte den nu i somras så får vänta tills höst då kommer den användas flitigt:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards