Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 10 juli 2014 17:03

Till Tjörn! Ska möta upp Agnes,kristin,Lollo och linnea! Vi
Ska njuta av vädret och äta gott:)
Topp från diesel
Armband från hipanema

PW

Av Malin - 10 juli 2014 12:15

Uuuhh va varmt det är ute! Var på en PW nu i 40 min, så gött att få röra på sig efter denna resan där vi bara har ätit massa gott:) nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hämta min väska på Landvetter!:)

[Bild]

[Bild]

Av Malin - 10 juli 2014 10:35

Äntligen hemma! Kvällen/natten har varit såå lång, vi var på flygplatsen vid 11 för att kolla VM och vårat plan lyfte vid halv 3. Var hemma runt 7 tiden på morgonen, har fått några timmars sömn och nu får jag reda på att jag tagit fel väska på flygplatsen!? Orkar inte:( nu måste jag möta upp henne och sedan hämta min väska som är på Landvetter haha.. Så trött man blir!

Av Malin - 9 juli 2014 17:40

Igår spenderade vi kvällen på vår favoritrestaurang här där det serveras indiskt. Sedan köpte vi massa gott och spelade yatzy innan VM-matchen började. Idag åker vi hem, skall både
bli skönt och tråkigt. Saknar mina föräldrar och min vovve!! Hoppas det är skönt väder hemma iallafall så man kan hålla kvar brännan lite;)

Av Malin - 8 juli 2014 14:12

Vi åker hem imorgon så idag samt imon på förmiddagen får jag pressa i solen så jag blir lite brun hehe:) nu sitter vi och äter lunch, blev en stor ceasar sallad! Mums:) snart ska vi ner till poolen/havet och bara njuta av vädret. Puss

Av Malin - 7 juli 2014 13:12

Nu tar jag en paus från solen haha, så sjukt varmt idag! Säkert upp mot 35-38 grader så man får ligga i poolen eller havet hela tiden:)
Nu skall vi äta lunch, får hoppas det är något gott för jag är såå hungrig haha. Hoppas ni har det skönt hemma!!

Av Malin - 6 juli 2014 23:06

Idag på kvällen/eftermiddagen åkte jag och linus iväg till ayia napa. Det tog ungefär 20 min dit med taxi. Napa är verkligen ett festställe, hög musik överallt och massa människor överallt! Vi var på en liten nöjespark där med massa roliga saker fast vi vågade inte åka något haha! På bilden nedanför ser ni en kille som hoppar bungy jump, skulle aldrig våga det!
Fick med mig ett par skor som jag fastnade för också hehe:)

Av Malin - 6 juli 2014 10:10

Nu ligger jag vid poolen, så gött! Vi hade bara tänk att slappa här hela dagen och sedan mot kvällen skall vi till ayia napa och äta middag:)!

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards