Alla inlägg under juli 2014

:)

Av Malin - 14 juli 2014 21:48

Tydligen kom inte bilden upp på shortsen haha.. Här är dem iallafall!!

Av Malin - 14 juli 2014 21:46

Nu är jag hemma! Blev en fika mysfika på vanilj med kristin efter jobbet! Här är två nya inköp, ett par shorts från Gina som jag fyndade på rean och även en clutch jag köpte på zara idag!

[Bild]

Perfekt för att ha med mobil,kort, pengar och liknande:)!

Av Malin - 14 juli 2014 09:47

Hoppas ni sovit gott! Jag åt en ordentlig frulle idag för nu är jag påväg till jobbet, har ett 9 timmars pass idag:( kommer vara så sjukt mycket folk eftersom det är gothia cup och jag jobbar i nordstan. Fick också säga hejdå till min lilla vovve, mina föräldrar åker ju ut med våran båt i minst 2 veckor och jag måste jobba så kan inte lämna henne själv så mycket:( hon ska iallafall bo hos hennes uppfödare där det finns 15 andra chows och hon älskar att vara där! Iallafall, det blir ingen höjdare update idag pågrund av jobbet men när jag kommer hem tänkte jag lägga ut bilder på mina top 10 favvos i garderoben! Nu när jag satt och skrev på vagnen kom kontrollanter på, visst blir man nervös även fast man har ett kort/biljett?! Haha.. Hoppas ni har en härlig dag!

Min favoritkudde:)

Av Malin - 13 juli 2014 23:08

Har haft en lugn skön dag hemma, varit och handlat mat med pappa för mina föräldrar åker iväg med båten nu så det behövdes rejäl påfyllning här hemma haha:) har även agerat kock! Älskar indisk mat så jag gjorde tikka masala, drömgott!:) Sedan gjorde vi egna chips, mycket nyttigare och även godare!
Nu kollar jag och linus VM. Puss

Av Malin - 13 juli 2014 14:25

Lite bilder från igår! Idag är det sjukt trist väder.. Har faktiskt inte några riktiga planer för idag förutom kolla VM ikväll och storhandla mat! Kanske blir en mysdag hemma bara:)

Av Malin - 12 juli 2014 15:13

Idag är en bra dag! Den började med att louise kom till mig, vi gick på en skön PW och sedan köpte vi frukost. Nu är vi hos linnea, skall snart iväg till min fina vän Mathilda som har fyllt 20 och fira henne! Därefter blir det utgång på något gött ställe:) hoppas ni har det bra!

Min nya klänning som jag fyndade på hm för 150 kronor!

:)

Av Malin - 11 juli 2014 15:50

Nu åker vi iväg en sväng till Stenungsunds centrum för att kolla lite i affärer, fika och sedan dra oss hemåt. Ikväll ska jag och kristin äta på pinchos!
Shorts-One teaspoon
Skärp- Liebeskin

Av Malin - 11 juli 2014 12:56

Åh vilket skönt väder! Vi är på Tjörn nu, ligger i solen och slappar. Snart ska vi ner till havet och ta ett dopp. Såå skönt med riktig sommar! Hoppas ni njuter av vädret som jag hihi

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards