Alla inlägg den 3 september 2014

Av Malin - 3 september 2014 11:15

Tänkte göra ett litet outfit inlägg också:)) har på mig byxor,t-shirt och kappa från zara. Mina skor kommer från acne. När jag tog denna outfit bilden tänkte jag på hur sjukt olikt jag kan klä mig från dag till dag? Ena dagen har jag sneakers,baggie jeans och en slapp tröja medans idag har jag en helt annan "stil". Men jag älskar det! Tycker det är löjligt att man ska ha en speciell stil, det är viktigt att man klär sig precis så som man vill klä sig. Jag tar helt enkelt bara på mig det jag tycker är snyggt, mitt humör bestämmer det haha! Man behöver verkligen inte följa en speciell stil, ellerhur?

Av Malin - 3 september 2014 11:10

Älskar att få dessa smsen hehe.. som julafton! Tror det är mina airstep boots som jag beställt, hoppashoppas! Ska hämta paketet efter jobbet så då får vi se:) allt bra med er annars? Fy va skönt för er som är är lediga idag eller slutar tidigt, det är ju SÅ skönt väder ute. Skulle jag varit ledig skulle jag garanterat suttit med en ischai i solen nu hehe. Jag är påväg till jobbet, har dock bara ett 6 timmars pass så det går snabbt!

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards