Alla inlägg den 8 september 2014

Av Malin - 8 september 2014 19:35

Hej på er! Allt bra? Förlåt för dålig uppdatering idag men har jobbat 8-17 så fanns inte så mycket tid för det! Iallafall, efter jobbet åkte jag till gymmet, har verkligen bestämt mig NU för att ta tag i min träning. Har märkt de senaste att jag mår dåligt när jag inte hinner träna, så mycket jobb stressar mig och när jag kommer hem vill jag egentligen bara äta massa gott och sova haha. MEN när jag gör så, då mår jag inte bra inombords. Känner mig liksom inte självsäker eller har någon vidare bra självkänsla heller, skräpmat får min kropp att lägga av haha. Behöver komma till gymmet och pusha mig själv, efteråt känns det så mycket bättre! Åkte förbi Ica en snabbis efter gymmet och köpte lite frukt, det blir mitt "snacks" ikväll och framöver:) behöver äta nyttigt och träna mycket för mitt eget välmående, då mår jag som bäst! Är verkligen ingen människa som skulle kunna gå på en diet för att gå ner i vikt, det bästa är att hitta en livsstil som passar just dig och klart man får unna sig gott ibland hehe;) vi lever ju ändå bara en gång!

När man är sötsugen men ändå inte vill vräka i sig en hel godispåse är detta ett bra tips. Vi säljer det på jobbet och de båda är jättegoda och inte allt för onyttiga:) nu ska jag tvätta håret och sedan är det Sverige-match med pojkvännen som gäller! Hejjjaaa blåguuult!

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards