Alla inlägg den 11 september 2014

Av Malin - 11 september 2014 18:15

Ett tips om man inte har något att göra, åk till Slottskogen, det är såå mysigt där. Man kan kolla på alla djur,köpa glass m.m Rekommenderar det varmt :))

Av Malin - 11 september 2014 16:10

Perfekt lunch efter träningen! Nu är jag med linus, vi tänkte gå runt i Slottsskogen och kolla på alla djuren och bara mysa. Sen skall jag iväg till berghalla för träning, puss på er!

byxor-ullared
tröja-zara
skor-fiorucci
väska-scorett

Av Malin - 11 september 2014 14:12

Var lite seg imorse, kände egentligen att jag inte ville till gymmet för jag hade SÅN träningsvärk, men jag vet att det är så mycket skönare efteråt att få röra lite på sig när man känner sig stel. Körde mycket kondition och rumpa, lät min mage vila lite hehe:)
Nu är det så gött efteråt, tänkte åka till Ica nu och köpa lite sallad,frukt m.m
Pöss:))

Brukar inte ta koffientabletter då jag mer tror på kroppens "naturliga" energi, men gjorde ett undantag idag och tog en tablett för ville se om det kunde hjälpa mig lite. Blev faktiskt ingen skillnad så skippar det framöver!

Av Malin - 11 september 2014 12:03

Glöm inte att klicka på " klicka här för webbversionen", då blir bloggen mycket finare. Ska försöka fixa lite med den så att man kommer dit med engång, jag är ju inte alls teknisk av mig haha men ska annars se om någon kan hjälpa mig:)

Av Malin - 11 september 2014 11:59

Godmorgon babes:) hoppas ni sovit skönt! Själv vaknade jag upp med sån sjuk träningsvärk haha, AAAJ:( hela min mage värker, men det är bra för då vet man att något har hänt iallafall! Nu ligger jag i soffan, åt precis frukost som bara bestod av frukt, nyttigt och gott. Snart ska jag iväg till gymmet igen och handla lite mat på Ica. Så skönt att vara ledig idag, skulle gärna varit det varje dag! Vi hörs senare poss

Presentation


20 år från Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards